Канадското здружение за ментално здравје ја дефинира вознемиреноста како ментална болест која сериозно влијае на нашите животи и како размислуваме, чувствуваме и делуваме. На пример, тие објаснуваат дека нападот на паника, кој е вид на анксиозна епизода, е чувство на ненадеен и интензивен страв што трае кратко време. Со тоа, постојат одредени видови на храна и пијалоци кои можат да предизвикаат или да придонесат за анксиозност и депресија. Подолу ќе најдете врвна храна која треба да ја избегнете ако имате вознемиреност.

1. Кофеин: Повеќето луѓе се свесни дека кофеинот најчесто е присутен во кафе, енергетски пијалоци, чаеви и чоколадо. Диетичарите од Канада објаснуваат дека кофеинот го возбудува нервниот систем и има способност да ја подобри будноста за кратки временски периоди. Имајќи го тоа на ум, Канадското здружение за ментално здравје вели дека кога некој страда од вознемиреност, посебно напади на паника, тие можат да доживеат такикардији и недостаток на здив.

Сега, д-р Роланд Грифитс, професор во одделенијата за психијатрија и невронаука на Медицинскиот факултет во Џонс Хопкинс, изјави за Ливестонг во интервјуто дека кофеинот може да предизвика, па дури и да ги влоши нарушувањата на анксиозноста и паниката, бидејќи може да предизвика бура, неправилни срцеви отчукувања, нервоза и главоболки. За да се поддржи неговата изјава, Националниот институт за ментално здравјето им препорачува на луѓето кои страдаат од анксиозни нарушувања да избегнуваат кофеин. Покрај тоа, психологот Норман Б. Шмит, доктор за лекари, изјави за Ливерстонг во интервју: “Ако имате тенденција да бидете високо набиена, нервозна личност, користејќи високи дози на кофеин може да биде ризично”.

2. Алкохол: Американските центри за зависности објаснуваат дека некои поединци ќе се прибегнат кон консумирање алкохол за да се обидат да се справат со анксиозноста. Луѓето може да претпостават, бидејќи алкохолот е депресивен и често има седативно дејство врз луѓето, може да се искористи за да се развие. Но, Националниот центар за биотехнологија информации објаснува дека употребата на алкохол за да помогне во намалувањето на анксиозноста, честопати ќе им помогне на луѓето. Всушност, тие исто така споменуваат дека продолжената потрошувачка на алкохол всушност може да предизвика анксиозност.

Покрај тоа, Здружението на анксиозност и депресија на Америка вели дека околу 15 милиони возрасни возрасни или 7% од популацијата имаат социјално анксиозно растројство во било која дадена година. Тие, исто така, споменуваат дека околу 20% од луѓето со социјална анксиозност исто така страдаат од злоупотреба на алкохол, па ако страдате од социјална анксиозност, најдобро е да се држите подалеку од алкохол, освен ако не сте сигурни дека можете да ја употребувате во умерени количини.

3. Шеќер: Според д-р Вилијам Кол, виш директор на Cole Natural Health Centers, тековните истражувања покажале дека високите нивоа на серотонин може да ја влошат состојбата на анксиозност. Шеќерот е еден од главните извори кои можат да ги зголемат нивоата на серотонин. Една студија објавена во списанието JAMA Psychiatry била спроведена за да се види дали постои поврзаност помеѓу серотонинската синтеза и социјалното анксиозно растројство.

За студијата, 18 пациенти со социјално анксиозно растројство биле подложени на ПЕТ снимање заедно со 19 здрави контролирани учесници. ПЕТ-снимањето е технологија за нуклеарно снимање која ви овозможува да го видите метаболичкиот процес во телото. Резултатите покажаа дека има зголемено ниво на серотонин кај пациенти кои страдаат од социјално анксиозно растројство.

4. Транс масти: Транс масти, исто така познати како хидрогенизирани масти, се сметаат за едни од најлошите јадења за вашата исхрана, но она што многу не знаат е исто така лошо за вашите расположенија. Според една студија објавена на PLOS, транс маст е поврзана со зголемен ризик од депресија. Шпанските истражувачи следеа над 12.000 шпански дипломирани студенти, кои немаа симптоми на депресија, за вкупно шест години. Тие ги следеле нивните дози на различни видови маснотии и нивното појавување на депресија.

Истражувачите откриле значителен релативен прираст (48%) кај ризикот од депресија меѓу највисоката категорија на внес. Истражувачите додадоа дека една од причините за трансмитните масла може да ги зголеми симптомите на депресија е поради воспаление и променето функционирање на ендотелните клетки кои ги поврзуваат крвните клетки.

5. Глутен: Целијачната болест, која е имунолошки посредувана болест зависна од глутен, беше пријавена да биде поврзана со депресија и други сродни нарушувања на расположението, според една студија објавена на PubMed. Друга студија споменато во PubMed покажа дека старосната популација која е чувствителна на глутен, била двапати со поголема веројатност да биде дијагностицирана со депресија кога била споредувана со контролирана група.

Пред додавање или отстранување на одредени видови храна од вашата исхрана, би предложиле да се консултирате со вашиот лекар прво за да видат дали страдате од какви било нарушувања во менталното здравје. Оттаму, јас би се консултирал со диетичар или нутриционист и би им помогнал да создадете правилна исхрана која нема да придонесе за нарушување на менталното здравје.

Одрекување: Криста не обезбедува медицински совет, дијагноза или третман.

215 Прегледи