1.) Прифати

Независно каква ситуација доаѓа на вашиот пат, првиот чекор е да прифатиме дека без оглед на настанот, тоа навистина се случило. Ова е поцврсто отколку што звучи, бидејќи нашите умови се програмирани за да не заштитат од емоционална траума.

Когнитивната дисонанца значи дека кога стварноста е непријатна или не се потсмева со верувањата на личноста, лицето може да одлучи да верува во нешто лажно само за да ја ублажи желбата за удобност.

Кога ќе доживеете катастрофа, не можете да потрошите 5 минути за размислување: “Ова всушност не може да се случи”. Тоа се случува, и се движи кон прифаќање на минатото кое ве поттикнува низ првиот чекор за да стигнете до вториот.

2.) Планирај

Откако ќе прифатите дека овој инцидент навистина се намалува, мора да изготвите план. Тоа е многу полесно да се излезе со план ако сте потрошиле само малку време тоа да го правите претходно.

Навиката за набљудување и апсорпција на информациите пред ситуацијата ќе помогне во создавањето на вашиот план. Вие не морате да го поминете дополнителното време, земајќи ги спецификите, бидејќи веќе сте го направиле тоа автоматски.

Кога ќе го направите вашиот план, не запирајте само со еден. Најдобро поставените планови се на милост и немилост на ситуацијата со течности, а катастрофата често доаѓа во снопови. Ако вашиот план А не функционира, мора веднаш да се вратите на чекор 1 и да прифатите дека тоа не функционира, а потоа преминете на план Б.

3.) Делувај

Конечно, ова е чекор што ќе го спаси вашиот живот. Ја прифативте ситуацијата и го направивте вашиот план. Сега, време е да се делува.

Ова звучи полесно отколку што е. Многу луѓе се замрзнуваат во ситуација на катастрофи. Способноста да се прекине оваа парализа е најважна за вашиот опстанок.

Значи, во контекст на оваа конкретна студија, одговорот за замрзнување може да биде поврзан со преоптоварување на стимулите поради барањата за создавање на вашиот план.

Преку размислување преку разни ситуации и со навика за брзо развивање на планови, можете да ја надминете природната желба на вашето тело за “замрзнување” и може да преземете дефинитивно, потенцијално спасување на животот.

Во итен случај, двоумењето може да те убие. Колку побрзо може да се движите низ чекорите еден и два, а потоа да дејствувате, толку е поголема веројатноста да избегате од многу ситуации.

Ве молиме имајте на ум дека понекогаш, вашата акција всушност изгледа како неактивност. На пример, лицето кое е свесно дека ќе има мали шанси за победа во директна борба против силен, поискусен противник може да преземе акција за криење и да биде многу мирна.

279 Прегледи